Annet

Utsikt fra boka mi

Det er vår og tid for nye bokutsikter. Tidligere har jeg lastet dem opp på Facebook, men heretter kommer jeg til å publisere dem på Instagram med hashtagen #utsiktfrabokami. Fortvil ikke. Boksiktene vil dukke automatisk opp på Facebook og i Instagram-feeden min her på bloggen. Så du vil få se bildene selv om du ikke følger meg på Instagram. Senhøst og vinter er (naturlig nok) ingen god tid for bokutsikter, men noen ble det likevel. Du finner dem under:

 

imageSensommerutsikt fra Stallo

 
 

imageHøstutsikt fra Kaoshjerte

 
 

imageKoselig lesestund forrige helg

 
 

imageUtsikt fra Klokkemakeren (i påvente av en bitteliten blindtarmoperasjon)

 
 

imageUtsikt fra Miniatyrmakeren. Her med en liten kar som krever sin oppmerksomhet

 
 

imageKosestund med Våke over dem som sover

 
 

image

Fineste bokutsikt ever! Her fra lydboka mi helt på tampen av mørketida 🙂

 
 

Ønsker dere alle sammen en riktig så fin bokvår!

Kategorier:Annet

Tagged as:

10 replies »

    • Gjør det. Jeg har allerede laget hashtagen på Instagram. Med flere bidrag kan det bli ei finfin samling av bilder. Sammen løfter vi boka til himmels. I alle fall til en fjelltopp eller to med lyd 😂😂

      Liker

  1. For noen flotte bilder! (Bitteliten blindtarmoperasjon? jeg har også fjernet den, og det var ¤#»/¤# – vont) Det siste bildet er jo formidabelt, eia var jeg der…..

    Liker

    • Det var ingen hyggelig opplevelse. Jeg ble sendt med ambulanse til Tromsø, uten tannbørste, ren truse, mobillader og bok. Jeg har fortrengt hele greia 🙂

      Det er en fantastisk natur her. Eneste vettige grunn til å bo her (hvis man ser bort fra at man slipper å snuble i folk)… 😉

      Liker

Legg igjen en kommentar

