Dystopier

Dystopisk november på Karis bokprat

Jeg skal forsøke å strukturere leseplanene mine og starter med å lese alle dystopiene jeg skulle eller burde ha lest, i november. Jeg kommer til å velge bøker etter innfallsmetoden. Jeg leser den boka jeg har lyst til å lese i øyeblikket, og jeg kommer stort sett til å holde meg til dystopiske bøker ut november. I desember velger jeg et nytt tema.

Man kan selvfølgelig spørre seg hva som er vitsen med dette? Svaret er enkelt! Leselista mi er lang som et ondt år, men stadig sniker det seg nye titler inn fremst på lista, og jeg får ikke lest meg opp på de sjangrene og temaene som jeg lenge har hatt planer om å prioritere. Kanskje en temaplan kan rette på det? Vi får se…. Jeg har forresten tjuvstartet og har allerede lest to dystopier, I morgen er alt mørkt av Sofia Nordin og Soledad av Tor Arve Røssland. Omtale kommer i morgen eller på mandag.

image image image image image image image image image image image image image image image image image imageDivergent

Kategorier:Dystopier

Legg igjen en kommentar

