Annet

Godbiter fra leseåret 2013

Ultrakort oppsummering av leseåret 2013. Så langt i år har jeg rukket å lese 94 bøker, kanskje rekker jeg et par til før nyttår. Jeg har lest veldig mange gode bøker i år, og under finner du noen skikkelig godbiter fra inneværende leseår. Trykk på billedlenka for å lese omtalen min.

fallvann         Miss Peregrine's Home for Peculiar Children     Lys mellom to hav     en mann     de fires tegn     Momo     Skarlagenssalen     Fordelene     Jordmora     De usynlige     havet i enden av veien     5b48a7f42cf14f76830bb617bf33aebe411ea97286a247a4a329e8a0     jord     nekronauten     Krig og fred     Petersburgnoveller

Kategorier:Annet

Tagged as:

5 replies »

  1. Har lest fire av disse bøkene og alle med unntak av Kunsten å være veggpryd falt i smak hos meg. En mann ved navn Ove har jeg heller ikke lest ennå, så får se om jeg ikke må skaffe meg den i 2014 en gang….Jordmora begynte jeg på men fikk ikke lest den ferdig men den blir nok en favoritt hos meg også,selv om den var litt «tung» til å begynne med, men språket i den boken var til å få bakeroversveis av.

    Liker

Legg igjen en kommentar

